قوانین عمومی

  • توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های اسکای پی سی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربران است. در صورتی که تغییراتی در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و کاربر توافق می‏‌کند که استفاده مستمر  از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
  • اسکای پی سی در تمامی ساعات و روزهای هفته به کاربران خود امکان ثبت سفارش را می‌دهد. همچنین فرآیند پردازش و ارسال سفارشات تنها در روزهای کاری به معنای روزهای غیر از تعطیلات رسمی امکان پذیر است.
  • در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 48 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  • فروشگاه اسکای پی سی این اختیار را دارد تا بدون اطلاع قبلی، فروش محصولات خود را به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا، متوقف کند.
  • فروشگاه اسکای پی سی این حق را دارد تا در صورت وجود هر گونه مشکلی در موجودی کالا و یا ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، سفارش مشتری را لغو کرده و وجه دریافتی را طی حداکثر 72 ساعت به حساب اعلام شده توسط مشتری که کاملا باید از لحاظ نام و مشخصات، با مشخصات حساب مبدا تطابق داشته باشد، عودت دهد.
  • تمامی مشتریان و کاربران باید پیش از ثبت سفارش، اطلاعات محل سکونت و محل تحویل سفارش را به طور کامل و دقیق تکمیل کنند. لازم به ذکر است در صورت هرگونه فقدان و یا مشکلی در مشخصات خریدار اعم از شماره ملی، آدرس، ایمیل و شماره تماس ، فروشگاه اسکای پی سی در جهت حفظ دقت ارسال سفارشات، محصول را تا پیش از اصلاح ایرادات به مشتری تحویل نخواهد داد.
  • با توجه به ثبت سیستمی تمامی سفارشات در فروشگاه اسکای پی سی ، امکان ویرایش و یا تغییر و یا صدور فاکتور مجدد پس از ثبت سفارش وجود ندارد.
  • اسکای پی سی یک خرده فروشی آنلاین است و سفارش یک کالا به تعداد بالا و غیر متعارف، در تضاد با هدف خدمت رسانی به خریداران و مشتریان حقیقی است و در صورت ثبت چنین سفارشی، اسکای پی سی این حق را دارد تا سفارش مشتری را بررسی و در صورت هرگونه مغایرتی با حق فروش به یک مصرف کننده واحد، آن سفارش را کنسل کرده و طی حداکثر 72 ساعت وجه دریافتی را به مشتری عودت دهد.
  • تحویل سفارش در اماکن عمومی نظیر هتل، رستوران، باشگاه و … امکان‌پذیر نیست.
  • در صورتی که شما یک محصول را به سبد خرید اضافه می‌کنید، این موضوع به هیچ عنوان به معنای رزرو کالا برای شما نیست و تنها در صورت ثبت نهایی سفارش، فروشگاه اسکای پی سی می‌تواند محصول را برای مشتری تامین کند که البته این موضوع نیز در صورتی امکان پذیر است که آن کالا در موجودی انبار فروشگاه اسکای پی سی قرار داشته باشد، در غیر این صورت وجوه دریافتی حداکثر 72 ساعت پس از ثبت سفارش عودت داده می‌شود.
  • در صورت پرداخت بیعانه برای خرید سیستم‌های گیمینگ، اگر مشتری سفارش خود را کنسل کند، بدلیل باز شدن پلمپ قطعات، ۲۰ درصد از ارزش محصولات به عنوان خسارت از بیعانه برداشت می‌شود.
  • فروشگاه اسکای پی سی در راستای خدمت رسانی بهتر به مشتریان عزیز در سرتاسر ایران، نهایت تلاش خود را می‌کند تا با بهره‌گیری از بروزترین شیوه‌های بسته بندی کالا، سفارش را استاندارد و ایمن به دست مشتری برساند، با این حال در صورت بروز هرگونه حادثه و مشکلی در حین فرآیند حمل و نقل و تحویل کالا، مسئولیت آن بر عهده شرکت حمل و نقل است. همچنین فروشگاه اسکای پی سی در راستای جبران خسارت، تلاش می‌کند در کنار مشتری باشد و در طی کردن فرآیند اداری دریافت خسارت، به مشتری کمک کند، هر چند در این زمینه هیچ مسئولیت حقوقی شامل فروشگاه اسکای پی سی نمی‌شود.
  • تحویل کالاها در شهر تهران ، منوط به رویت کارت شناسایی معتبر تحویل گیرنده می باشد .
  • عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

قوانین ارتباطات الکترونیکی

  • استفاده از سرویس‌ها و خدمات اسکای پی سی، مانند زمانی که به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت می‌کنید و یا ایمیلی برای ما ارسال می‌کنید، ارتباط شما به صورت الکترونیکی است و در صورت رعایت کلیۀ شرایط و رویه‌ها، موافقت کرده‌اید که اسکای پی سی نیز در بستر الکترونیکی مانند پست الکترونیکی یا سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های مشابه پاسخگوی درخواست شما باشد.
  •  توجه داشته باشید که تمامی مکاتبات انجام شده تنها از طریق اطلاعات ثبت شده توسط کاربر در پروفایل کاربری در حین ثبت نام، که مورد تایید کاربر هستند انجام خواهد شد.
  • به منظور اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد اسکای پی سی برای کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده اند و آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را تایید کرده‌اند، ایمیل یا پیامک ارسال کند.
  • تمامی ایمیل‌های ارسال شده از سمت اسکای پی سی تنها از دامنۀ skypc.ir ارسال خواهند شد، همچنین شماره تلفن‌های رسمی مجموعه 66957291-66972393-66972428 هستند و هر گونه تماسی از مجموعه با کاربران فقط از طریق این شماره تلفن‌‌ها انجام خواهد شد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

  • اسکای پی سی تمام توان خود را به کار گرفته است تا اطلاعات خصوصی افرادی که در سایت ثبت نام کرده‌اند را حفظ و حراست نموده و به حریم خصوصی افراد احترام بگذارد.
  • اسکای پی سی در راستای حفظ اطلاعات خصوصی مشتریان خود، تمام زیرساخت‌های مرتبط با امنیت کاربران را به کار گرفته  تا در حد امکان از اطلاعات مشتریان حراست نماید، ثبت‌نام در وبسایت و استفادۀ شما از خدمات ارایه شده توسط اسکای پی سی، بیانگر رضایت شما از این سیاست است.

تعریف مشتری یا کاربر

  • مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات اسکای پی سی اقدام کند.
    همچنین از آنجا که اسکای پی سی یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

شرایط 48 ساعت مهلت تست

  • این خدمت ایرادهای ظاهری ، شکستگی و خط و خش و موارد فنی که در صورت استفاده و یا نصب نادرست کاربر ایجاد شده است را شامل نمی شود. برای استفاده از مهلت تست کالای شما باید دارای گارانتی اصلی باشد و گارانتی های شرکتی شامل مهلت تست نمی شوند، در هنگام خرید حتما به این نکته توجه داشته باشید.
  • در صورتی که کالای خریداری شده دارای مشکل فنی است، می‌توانید تا 48 ساعت بعد از خرید کالای خود را با هماهنگی بخش فنی به فروشگاه اسکای پی سی بازگردانید. کالای شما ابتدا توسط کارشناسان فنی اسکای پی سی بررسی خواهد شد و در صورت تایید ایراد فنی عنوان شده از جانب شما ، محصول خریداری شده برای دریافت خدمات به شرکت گارانتی ارسال خواهد شد.
  • تصمیم گیرندۀ نهایی در رابطه با وضعیت کالا (تعمیر یا تعویض کالا) شرکت گارانتی کننده است.
  • درصورت عدم تایید ایراد فنی، محصول برای خریدار ارسال خواهد شد.

اقلام زیر شامل قوانین بالا نبوده و فاقد مهلت تست 48 ساعت میباشد

  • کارت گرافیک بایوس خورده
  • انواع هارد دیسک
  • پردازنده اینتل
  • سوکت مادربردهایی که آسیب ظاهری دیده اند
  • پیکسل سوخته مانیتور تا تعدادی که شرکت تولید کننده و  گارانتی کننده اعلام میکند .

در صورتیکه کالای سفارش داده شده با کالایی که دریافت کرده اید تفاوت دارد، این تفاوت باید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت به فروشگاه اسکای پی سی اطلاع داده شود.در صورتی که این تفاوت از روی جعبه (رنگ ، مشخصات فنی) قابل تشخیص باشد.

هزینه های ارسال به گارانتی در مدت 48 ساعت مهلت تست

  • در صورت تایید کارشناسان مبنی بر پذیرش کالا و تعویض آن، هزینه های ارسال کالا به عهده فروشگاه اسکای پی سی است و در صورت عدم تایید ، هزینه ها به عهده مشتری است.

قوانین گارانتی

  • با توجه به احتساب تاریخ گارانتی کالاهای الکترونیکی خارجی از تاریخ تولیدشان و زمانبر بودن پروسه حمل و ترخیص کالا، ممکن است در زمان خرید کالا توسط خریدار مدت زمانی از گارانتی گذشته باشد. لذا مشتری بایستی قبل از خرید استعلام لازم را در ارتباط با مدت گارانتی از بخش پشتیبانی اخذ و سپس اقدام به خرید نماید.
  • به منظور استفاده از خدمات گارانتی ، ارائۀ ضمانت‌نامه الزامی بوده و ضمانت‌نامۀ بدون تاریخ خرید یا مدت اعتبار، مشخصات و شماره سریال کالا فاقد اعتبار است.
  • ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاه‌های متصل به آن و قطعات جانبی و لوازم مصرفی از قبیل کاور، شارژر، هندزفری، هدفون، باتری، کارت حافظه و دیگر متعلقات نمی‌شود.
  • انتقال دستگاه جهت استفاده از خدمات گارانتی به مرکز خدمات و برگشت آن برعهدۀ خریدار است و دستگاه باید در کارتن و بسته‌بندی اصلی خود ارسال شود تا شامل خدمات گارانتی گردد.
  • تعداد پیکسل سوخته مانیتور کمتر از 5 عدد در حد استاندارد بین المللی بوده و از 5 عدد به بالا شامل گارانتی تعویض صفحه نمایش می‌شود.خریدار با دریافت کارت ضمانت که در آن مشخصات کالا، تاریخ شروع و مدت گارانتی درج شده و الصاق به هولوگرام می‌باشد، شرایط آن را پذیرفته و کالا را با ظاهر فیزیکی سالم دریافت نموده است.
  • در طول قرارداد گارانتی چنانچه کالای معیوب تولید نشود، مرجوع وجه و یا در قبال دریافت ما به التفاوت، کالایی با مدل بالاتر تحویل می‌گردد.
  • صاحب قطعه یا نمایندۀ او اعم از کارپرداز یا پیک موتوری و غیره در هنگام تحویل گرفتن قطعه موظف به تست ظاهری و دقت در موارد ابطال گارانتی می‌باشند. در غیر این صورت پس از تحویل هیچ گونه مسئولیتی در قبال موارد ابطال بوجود آمده به عهدۀ مرکز خدمات نمی‌باشد.
  •  تحویل کالا به دفتر خدمات به منزلۀ عدم نیاز به اطلاعات موجود بر روی هارد دستگاه و پذیرفتن تمامی موارد ذکر شده می‌باشد.
  • مسئولیت بسته‌بندی صحیح کالا هنگام ارسال به عهدۀ فرستنده می‌باشد و توصیه می‌گردد حتی المقدور از بسته‌بندی اصلی بدون لوازم جانبی و ملحقات جهت ارسال استفاده گردد. بدیهی است صدمات ناشی از بسته‌بندی نا‌صحیح به عهدۀ فرستنده می‌باشد.

موارد ابطال گارانتی

  • دستگاهی که کارت ضمانت، بر چسب هولوگرام یا شماره سریال آن مخدوش شده و یا با شماره سریال دستگاه مطابقت ندارد شامل گارانتی نمی‌باشد.
  • ضمانت دستگاه، محدود به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از بلایای طبیعی یا حوادث غیر مترقبه، ضربه, آتش، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، نوسانات برق یا عیوب مربوط به استفاده در محیط های آلوده و پر گردوغبار ، تغییر در قطعات ، قطع و وصل اتصالات در حین روشن بودن دستگاه، صدمات حین حمل, آسیب دیدگی کانکتور و کابل و استفاده‌ی نادرست از دستگاه و اتصال پورتهای ورودی و خروجی به برق شهر، بکارگیری آداپتورهای متفرقه، استفادۀ نادرست (عدم رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل نگهداری و کارکرد)، دستکاری، تنظیم یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز نمی‌شود.
  • صدماتی همچون شکستگی صفحه نمایش و قاب پشت آن و یا اثرات هرگونه ضربه بر روی دستگاه که هنگام انتقال توسط پست، پیک، شرکت‌های حمل و نقل و…. پدید آید حتی اگر دستگاه قبل از ارسال کاملا سالم بوده باشد، آن را از شرایط گارانتی خارج خواهد کرد.
  • شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده در دستگاه‌ها قبل از دریافت و یا در مراحل تعمیر و جایگزینی ندارد. لذا پیشنهاد می‌شود همواره و بخصوص پیش از ارسال دستگاه به مرکز از تمامی اطلاعات خود نسخۀ پشتیبان تهیه نمایید.
  • آسیب های ناشی از نقص فنی ذاتی وسیله ، مواد بکار رفته در آن و شرایط تولید، تا تاریخ قید شده در کارت گارانتی شامل گارانتی می‌باشد.
  • جهت استفاده از ویژگی‌های خدمات پس از فروش، نگهداری رسید خدمات، الزامیست؛ زیرا دارندۀ آن، صاحب کالا یا نمایندۀ وی محسوب می‌شود. همچنین خدمات پس از فروش اسکای پی سی هیچ گونه مسئولیتی نسبت به تهیۀ نسخۀ پشتیبان ندارد و حفظ اطلاعات شخصی، مشکلات نرم افزاری و یا سیستم عامل برعهدۀ خریداران می‌باشد.
  • تشخیص درست عیوب دستگاه برعهدۀ کارشناسان مراکز خدمات پس از فروش شرکت های گارانتی کننده قطعات می باشد.
  • بررسی تطابق شرایط گارانتی با وضعیت فعلی دستگاه مشتری در طول دورۀ گارانتی، صرفا به عهدۀ کارشناس شرکت گارانتی کننده می باشد.
  • اشکالات ظاهری دستگاه از جمله خط و خش، شکستگی و تغییر رنگ بدنه در زمان تحویل با هماهنگی مشتری ثبت می‌شود.
  • در زمان تحویل دستگاه، ارائۀ کارت گارانتی معتبر الزامی است. در غیر این صورت هزینۀ تعمیرات طبق فاکتور از مشتری دریافت خواهد شد.
  • اشکالات نرم‌افزاری مشمول گارانتی نیست و در صورت نصب هر گونه نرم‌افزار، هزینۀ آن طبق فاکتور از مشتری دریافت خواهد شد.
  • هر گونه تغییر در کارت گارانتی، و یا سریال مندرج روی دستگاه و یا داخل آن، موجب ابطال گارانتی خواهد شد.
  • تعمیر و تغییر توسط کارشناسانی غیر از کارشناسان واحد خدمات اسکای پی سی موجب ابطال گارانتی دستگاه مورد نظر خواهد شد.
  • عملیات روت کردن و نصب رام‌های غیر رسمی روی دستگاه و همچنین عمل قفلگشایی بوت‌لودر دستگاه  به دلیل اینکه موجب کاهش ضریب ایمنی دستگاه و افزایش امکان بریک شدن دستگاه می گردد و وارد کردن بایوس اشتباه بر روی مادربرد موجب ابطال گارانتی خواهد شد و هزینه های آن از مشتری دریافت خواهد شد.

“سوالات متداول”

چگونه از اسکای کامپیوتر می‌توان خرید کرد؟

برای ثبت سفارش در اسکای پی سی، کافی است کالای مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه کنید. سپس باید به بخش تسویه حساب رفته و با وارد کردن دقیق مشخصات شخصی و انتخاب یکی از شیوه‌های حمل و نقل و پرداخت، سفارش خود را ثبت کنید.

آیا امکان خرید حضوری از اسکای پی سی فراهم است؟

بله. امکان خرید حضوری از طریق مراجعه به فروشگاه اسکای پی سی در تهران میسر است. برای مشتریان دو شیوه خرید وجود دارد.

روش اول خرید سیستم و پرداخت کامل وجه بصورت آنلاین که در این روش حداکثر تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش، سیستم به آدرس خریدار ارسال می‌شود.

روش دوم خرید حضوری که براساس آن مشتریان عزیز تهرانی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه “اسکای پی سی” اقدام به خرید نمایند.

برای سایر مشتریان عزیز در سرتاسر کشور شیوه خرید بصورت آنلاین با درگاه امن به پرداخت ملت فراهم است.

آیا می‌توان قطعات سیستم‌های اسکای پی سی را تغییر داد؟

بله شما براحتی می‌توانید هر قطعه‌ای از سیستم را با قطعه مدنظر خود تغییر دهید و تیم فنی اسکای پی سی، سیستم را براساس قطعات انتخابی شما اسمبل می‌کند. برای درخواست تغییر قطعات و یا حتی ارائه لیست قطعات و دریافت قیمت، می‌توانید با شماره های فروشگاه تماس گرفته و یا از طریق پشتیبانی سایت- تلگرام – واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود

بند 1: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هر گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمپ، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

بند 2: از آنجا که اسکای پی سی یک وبسایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود)

اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، می‌توانید از طریق تماس تلفنی با واحد فروش، سفارش را لغو نمایید.

با استناد به ” بند 1″ در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده و در شرایط اولیۀ خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه تمام ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیۀ همراه آن نیز الزامی است.

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیۀ کالا، حتی در بسته‌بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهدۀ مشتری خواهد بود .

ضمنا امکان انصراف از خرید سیستم های اماده اسکای پی سی وجود ندارد .

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:

از تحویل گرفتن کالاهایی که دارای اسیب فیزیکی هستند خودداری نمایید.

پیگیری کالاهایی که همراه با آسیب فیزیکی از کالارسان تحویل گرفته شده اند به عهده‌ی مشتری است.

با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد تمام مرسوله‌ها توسط اسکای پی سی، تحویل به هر یک از شرکت‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامۀ مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهدۀ شرکت حمل و نقل است.

هرینه و مدت زمان ارسال سفارش چگونه است؟

  • فقط هزینه ارسال سفارش های بالای 10 میلیون تومان در شهر تهران ( مناطق 24 گانه ) رایگان می باشد.
  • ارسال سفارشات تهران از 24 تا 48 ساعت کاری در روش ارسال رایگان به طول می انجامد.
  • ارسال فوری روزانه تهران ( در محدوده ارسال و با هزینه مشتری در صورت تایید کارشناس فروش ) در صورتی که ثبت و تکمیل سفارش تا پیش از ساعت 12 باشد تنها تا پایان روز کاری میسر خواهد بود ( ساعت 19:00 ) و بعد از این ساعت ، سفارشات در روز کاری بعد ارسال خواهد شد.
  • ارسال به شهرهایی بجز تهران با توجه به مسافت از 48 تا 96 ساعت کاری به طول می انجامد.
  • هزینه ارسال مرسولات به شهرستان ، بر عهده خریدار می باشد .
  • ارسال مرسوله های پستی همه روزه تا قبل از ساعت 12 امکان پذیر است.